Sunday, January 01, 2012

2012的第一桩喜事

2012年的第1天,参加了一场婚礼,一场千里迢迢的婚礼。这对新人是我大学的coursemate,见证着他们的爱情从发芽到结果,感触良多。

听见台上新郎对新娘的深情款款地对话,看见新娘感动掉泪,当下我真的有热泪盈眶的感觉。

每一对新人的背后,都有一个幸福的故事。但愿有情人终成眷属吧!学胡杏儿话斋:“我知我好难顶,但系你都好难顶,我希望我地可以一路顶住大家。”

今晚,绝对感触+感动+开心



美丽的妈妈,“小龙女”一定也是个美女。

1 comment:

Seng said...

hey,today is really a special day for me. luckily both of us attended the wedding finally. Sometimes, spare our time to attend any reunion or gathering is a way of reducing stress and might experience something new, just like what he said on the stage to his wife. lol.

Blessing them live happily together! And never forget to bless you as well...hehe